Van olyan termék, amit nem lehet házhozszállítással rendelni?
Igen, a nagyméretű és többrészes képkereteket, valamint a 60x80 cm-nél nagyobb vászonképeket azok sérülékenysége miatt csak bolti átvétellel lehetséges megrendelni. Csomagautomatába vászonképet nem szállítuk.
Hogyan jutnak el hozzám a rendeléseim?
Megrendelésed átveheted személyesen Blaha Lujza téri üzletünkben, de kérheted házhozszállítással és csomagautomatába a GLS futárszolgálattal, vagy házhozszállítással MPL futárszolgálattal.
Hogyan lehet módosítani az áruátvételt, ha személyes átvétel helyett mégis kiszállítást kérnék?
Ebben az esetben kérjük a rendelésvisszaigazoló emailre válaszolva írd meg kérésed a pontos címmel ahova küldhetjük csomagod, és módosítjuk megrendelésed átvételi módját. Ha eredetileg személyes fizetést választottál, a futárdíjat hozzáadjuk megrendelésed végösszegéhez, ha előre fizetted, egyeztetünk, hogy utánvétként számoljuk el a csomagátvételkor, vagy inkább azt is előre, bankkártyával rendeznéd.
Egyeztetni szeretném a futárral a szállítás időpontját, mit tegyek?
A csomagod felvételéről a futárszolgálat emailben és sms-ben is tájékoztat, melyben feltünteti a csomag számát, illetve egy linket amelyen keresztül beállíthatod a kézbesítés pontos idejét (3 órás intervallumon belül). A szállítási nap reggelén újabb sms-t küldenek, amelyben a futár telefonszáma is szerepel, így közvetlenül vele tudod pontosítani a kiszállítás részleteit.
Módosítani szeretnék a szállítási címen vagy a kiszállítás időpontján. Mit tegyek?
Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, akkor lehetőséged van módosítani a szállítási címen. Ha élnél ezzel, akkor várd meg, amíg megkapod a csomag feladásról szóló emailt a GLS-től. Abban az emailben található linken módosítható a kiszállítási cím.
Mit tudsz módosítani?
- Megadhatod a kiszállítás napját
- Új kézbesítési címet adhatsz meg
- GLS Csomagpontba kérheted a csomagod
- GLS csomagautomatába kérheted a csomagod
Kérjük, ha bármit módosítanál, azt NE felénk jelezd, mert a feladás után már nem tudjuk módosítani az adatokat.
Fel tud hívni a futár a kiszállítás előtt?
Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, kérjük a kosároldal "Megjegyzés" rovatában tüntesd fel a kérést. A futár telefonszámát a kiszállítás napjának reggelén sms-ben is elküldi a futárszolgálat, így Te is keresheted személyesen a futárt az időpont egyeztetésével kapcsolatban.
Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor én nem vagyok itthon?
Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, a futárszolgálat munkatársa először telefonon fog keresni, hogy egyeztessetek a kiszállítás időpontjáról. Ha telefonon nem vagy elérhető, a futár értesítőt hagy a csomag adatairól. Ilyenkor kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy egyeztetni tudjátok az újbóli kiszállítást. A kiszállítás idejének módosítását az értesítő emailben található linken keresztül is kezdeményezheted.
Vászonképeket is lehet kiszállítással megrendelni?
Vászonképeket a termék nagyfokú sérülékenysége miatt csak 60x80 cm-es méretig tudunk házhozszállítani. Az ennél nagyobb vászonképeket csak személyes átvétellel lehet megrendelni. Csomagautomatába vászonképet nem szállítunk.
Mit tegyek, ha sérülten érkezik a csomagom?
Amennyiben már átvétel előtt sérülést látsz a csomagon, NE VEDD ÁT!
Ilyen esetben mindenképpen meg kell kérni a futárt jegyzőkönyv felvételére, ugyanis csak ezzel lehet a futárszolgálat felé benyújtani a kárigényt.
Készíts néhány fényképet a csomagról, majd ezután kérjük velünk is vedd fel a kapcsolatot, hogy mihamarabb megoldást találhassunk a problémára.
A csomagolás ép, de a termék sérült, mit tegyek?
Ahhoz, hogy a kárigényt az előírásoknak megfelelően be lehessen nyújtani, a következőket kell tenned, a kézbesítést követő 3 napon belül(!):
Fotózd le
- a csomag külsejét és belsejét
- az egész terméket, ne csak a sérülést
- a termék elhelyezkedését a csomagoláson belül
Küldd el nekünk a fotókat és a panaszt írásban
Hagyd így
- fontos, hogy őrizd meg a termék és csomagolás (sérült) állapotát, mert ha fotók alapján nem lehet az ügyet elbírálni, akkor a futárszolgálat szakemberei kárszemlére beszállítják a csomagot telephelyükre.
A vizsgálat eredményéről haladéktalanul értesítünk.
A sérülésre hajlamos termékeink (pl. nagyméretű képkeretek) esetében nem érhető el futárszolgálattal történő megrendelés, de ha többi termékünk esetében valamiért mégis sérülten érkezik a csomag, igyekszünk mihamarabb pótolni a sérült terméket.
Ki jogosult átvenni a csomagot?
A csomagot Te, vagy megbízottad is átveheti, aki az adott címen tartózkodik.
Lehet bankkártyával fizetni a futárnál?
GLS házhozszállítás esetében az utánvét összege készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíthető. A csomagpontokon eltérhetnek a megengedett fizetési módok, de ezt a csomagpontválasztó ablakban jelezzük. GLS automatánál csak bankkártyával rendezhető a megrendelés végösszege.
Ha van egyéb kérésem a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha címet pontosítanál, vagy egyéb instrukciót adnál a futárnak, az erre vonatkozó információkat a kosároldal "Megjegyzések és különleges kérések" rovatában kell feltüntetni.
Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelést?
Termékeink elkészülési határidejeit a termékoldalakon tüntettük fel. A GLS szállítás az elkészülés után 1-2 munkanappal, MPL szállítás az elkészülés után 5-7 munkanappal várható.
Külföldre is szállítotok?
Nem, csak magyar címekre, illetve magyarországi GLS csomapontokra és csomagautomatákba tudjuk küldeni megrendelésed.
4.9 / 5
3626 értékelés
Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet

Termékkategóriák
Segítség
Információk
Tájékoztatók
Fizetési Lehetőségek