Fotológus Termékek

Fotológus Termékek

Fotónyomtatás Azonnal

Fotónyomtatás Azonnal

Analóg Szolgáltatások

Analóg Szolgáltatások

Igazolványkép Készítés

Igazolványkép Készítés

Fotológus

Galériám

Kapcsolat

loading
hu

/

en
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Regisztráció, Fiókom, Webáruház
  • Fényképek feltöltése, technikai információk
  • Fotókidolgozás
  • Fotókönyv
  • Fotónaptár
  • Vászonkép
  • Igazolványkép
  • Analóg labor
  • Fizetéssel kapcsolatos kérdések
  • Házhozszállítással kapcsolatos kérdések
  • Üzletünkkel kapcsolatos információk

Igen, a nagyméretű és többrészes képkereteket, valamint a 60x80 cm-nél nagyobb vászonképeket azok sérülékenysége miatt csak bolti átvétellel lehetséges megrendelni. Csomagautomatába vászonképet nem szállítuk.

Megrendelésed átveheted személyesen Blaha Lujza téri üzletünkben, de kérheted házhozszállítással és csomagautomatába a GLS futárszolgálattal, vagy házhozszállítással MPL futárszolgálattal.

Ebben az esetben kérjük a rendelésvisszaigazoló emailre válaszolva írd meg kérésed a pontos címmel ahova küldhetjük csomagod, és módosítjuk megrendelésed átvételi módját. Ha eredetileg személyes fizetést választottál, a futárdíjat hozzáadjuk megrendelésed végösszegéhez, ha előre fizetted, egyeztetünk, hogy utánvétként számoljuk el a csomagátvételkor, vagy inkább azt is előre, bankkártyával rendeznéd.

A csomagod felvételéről a futárszolgálat emailben és sms-ben is tájékoztat, melyben feltünteti a csomag számát, illetve egy linket amelyen keresztül beállíthatod a kézbesítés pontos idejét (3 órás intervallumon belül). A szállítási nap reggelén újabb sms-t küldenek, amelyben a futár telefonszáma is szerepel, így közvetlenül vele tudod pontosítani a kiszállítás részleteit.

 

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, akkor lehetőséged van módosítani a szállítási címen. Ha élnél ezzel, akkor várd meg, amíg megkapod a csomag feladásról szóló emailt a GLS-től. Abban az emailben található linken módosítható a kiszállítási cím.

 

Mit tudsz módosítani?

- Megadhatod a kiszállítás napját

- Új kézbesítési címet adhatsz meg

- GLS Csomagpontba kérheted a csomagod

- GLS csomagautomatába kérheted a csomagod

 

Kérjük, ha bármit módosítanál, azt NE felénk jelezd, mert a feladás után már nem tudjuk módosítani az adatokat.

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, kérjük a kosároldal "Megjegyzés" rovatában tüntesd fel a kérést. A futár telefonszámát a kiszállítás napjának reggelén sms-ben is elküldi a futárszolgálat, így Te is keresheted személyesen a futárt az időpont egyeztetésével kapcsolatban.

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, a futárszolgálat munkatársa először telefonon fog keresni, hogy egyeztessetek a kiszállítás időpontjáról. Ha telefonon nem vagy elérhető, a futár értesítőt hagy a csomag adatairól. Ilyenkor kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy egyeztetni tudjátok az újbóli kiszállítást. A kiszállítás idejének módosítását az értesítő emailben található linken keresztül is kezdeményezheted.

Vászonképeket a termék nagyfokú sérülékenysége miatt csak 60x80 cm-es méretig tudunk házhozszállítani. Az ennél nagyobb vászonképeket csak személyes átvétellel lehet megrendelni. Csomagautomatába vászonképet nem szállítunk.

Amennyiben már átvétel előtt sérülést látsz a csomagon, NE VEDD ÁT!
Ilyen esetben mindenképpen meg kell kérni a futárt jegyzőkönyv felvételére, ugyanis csak ezzel lehet a futárszolgálat felé benyújtani a kárigényt.
Készíts néhány fényképet a csomagról, majd ezután kérjük velünk is vedd fel a kapcsolatot, hogy mihamarabb megoldást találhassunk a problémára.

Ahhoz, hogy a kárigényt az előírásoknak megfelelően be lehessen nyújtani, a következőket kell tenned, a kézbesítést követő 3 napon belül(!):

Fotózd le

- a csomag külsejét és belsejét

- az egész terméket, ne csak a sérülést

- a termék elhelyezkedését a csomagoláson belül

 

Küldd el nekünk a fotókat és a panaszt írásban

 

Hagyd így

- fontos, hogy őrizd meg a termék és csomagolás (sérült) állapotát, mert ha fotók alapján nem lehet az ügyet elbírálni, akkor a futárszolgálat szakemberei kárszemlére beszállítják a csomagot telephelyükre.

A vizsgálat eredményéről haladéktalanul értesítünk. 

 

 A sérülésre hajlamos termékeink (pl. nagyméretű képkeretek) esetében nem érhető el futárszolgálattal történő megrendelés, de ha többi termékünk esetében valamiért mégis sérülten érkezik a csomag, igyekszünk mihamarabb pótolni a sérült terméket.

A csomagot Te, vagy megbízottad is átveheti, aki az adott címen tartózkodik.

GLS házhozszállítás esetében az utánvét összege készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíthető. A csomagpontokon eltérhetnek a megengedett fizetési módok, de ezt a csomagpontválasztó ablakban jelezzük. GLS automatánál csak bankkártyával rendezhető a megrendelés végösszege.

 

Ha címet pontosítanál, vagy egyéb instrukciót adnál a futárnak, az erre vonatkozó információkat a kosároldal "Megjegyzések és különleges kérések" rovatában kell feltüntetni.

Termékeink elkészülési határidejeit a termékoldalakon tüntettük fel. A GLS szállítás az elkészülés után 1-2 munkanappal, MPL szállítás az elkészülés után 5-7 munkanappal várható.

Nem, csak magyar címekre, illetve magyarországi GLS csomapontokra és csomagautomatákba tudjuk küldeni megrendelésed.

Google

4.9 / 5

3626 értékelés

Kovács Éva
4 éve

Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet

Kovács Éva
4 éve

Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet

Kovács Éva
4 éve

Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet

Kovács Éva
4 éve

Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet

Akiket Támogatunk:
SOS Gyermekfalvak
Magyar Máltai Szeretetszolgálat
Phi Alapítvány
Fotológus
Regisztrálj a Fotológus Klubba a kedvezményekért!

Termékkategóriák

FotókidolgozásFotókönyvFotónaptárFali dekorációAnalóg laborIgazolványkép készítésWebshop

Fizetési Lehetőségek

SimplePay
SimplePaySimplePay

© 2003-2025 Fotológus