Fizethetek átutalással?
Igen, a kosár oldalon válaszd az Online fizetés lehetőséget.
A SimplePay rendszerén keresztül lehetőséged van a bankkártyás fizetés mellett azonnali átutalással is rendezni rendelésed végösszegét. Ehhez kövesd a fizetőoldal utasításait.
Fontos, hogy az impresszumunkban található számlaszámra ne utalj, minden esetben a SimplePay által felkínált számlaszám lesz az, melyre megrendelésed végösszegét várjuk.
Előre kell fizetnem a megrendelésnél?
A rendeléseket elég átvételkor kifizetni, de lehetőség van előre fizetésre is.
Előre fizetés online bankkártyával, vagy azonnali átutalással történhet a SimplePay rendszerén keresztül.
Interneten leadott rendelésekért utánvéttel a futárnál (készpénzzel vagy bankkártyával), vagy személyes átvétel esetén üzletünkben (készpénzzel vagy bankkártyával) kell fizetni.
Online bankkártyás fizetés
Rendelésed online, bankkártyával is kifizetheted.
A rendelés leadása előtt a Kosár oldalon a fizetési módok közül válaszd az online bankkártyás fizetés lehetőségét.
A fizetést az OTP SimplePay rendszere dolgozza fel.
A sikeres fizetés után kezdjük meg a rendelés feldolgozását.
Fizethetek bankkártyával?
Bankkártyával üzletünkben, a futárnál és online felületünkön is fizethetsz.
Rendelés átvétel személyesen az üzletben, utólagos fizetéssel:
A rendelés átvételelkor üzletünkben bankkártyával is fizethetsz.
Rendelés átvétel kiszállítással, utólagos fizetéssel:
Minden futárunknál van bankkártya elfogadó terminál, így házhozszállítás esetén sem kell lemondani a bankkártyás fizetés lehetőségéről.
Online bankkártyás fizetés a rendelés leadása után:
Rendelésed bankkártyával is kifizetheted. A kosár oldalon válaszd az "Online bankkártyás fizetés" lehetőséget.
Nem találtam számlát a csomagomban, mit tegyek?
2017 decemberétől a házhozszállítással kért csomagokba már nem teszünk papír alapú számlát. Számládat emailben küldjük. Online fizetés esetén a számlát rögtön a fizetés beérkezése után küldjük. Utánvéttel rendelt csomagokhoz a számlát a csomagfeladás napján küldjük.
Mit tegyek, ha nem kaptam számlát emailben?
- Ha regisztrált felhasználóként használtad weboldalunkat akkor a "Profil" menü "Megrendeléseim" menüpontjában megtalálod minden rendelésedhez tartozó számlát.
- Ha nem regisztrált ügyfélként rendeltél és nem kaptál számlát (pl. téves emailcím miatt) kérjük jelezd ügyfélszolgálatunknak.
Ha bármilyen egyéb probléma jelentkezett a számlázás során, kérjük emailben jelezd rendelésazonosítódra hivatkozva.
4.9 / 5
3626 értékelés
Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet

Termékkategóriák
Segítség
Információk
Tájékoztatók
Fizetési Lehetőségek